Kalas

Dagen har spenderats i tumba hos Smilla som har haft kalas :)
Superfin tårta hade mamma Madde fixat med hitta nemo på.
Och nästan ALLA presenter var nått med blixten mcqueen på haha
Kul att hon gillar honom och folk inte ALLS överdriver :P
Jag var iochförsig en i mängden så ska nog inte säga nått.. :P
Av oss fick hon en t-shirt med hello kitty (som madde hatar :P)
Och en "termos" med blixten på. Dock så hade jag ju faktiskt handlat åt smilla i spanien så det var ju lite roligare ;) hehe. Av mulle fick smilla fina smycken :)
Och på sig hade hon klänningen som hon fick av oss i present förra året!!
(den är btw köpt i england!)
Flickan växer sakta!! Men kul att hon kan ha kläderna länge :)
Se så fin hon vart :)



Lilla prinsessan :)

Imorgon är det sitta på lektion i tre timmar!
Så nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp i tid :)
Natti!!


Kommentarer
Postat av: Janina - mamma till Nicolina och gravid

Grattis! Du har vunnit första priset i Libero tävlingen på min blogg :) Jag har skickat vidare din e-post adress åt hon som ordnade tävlingen, så du kommer snart få mail från henne ang. vart du vill ha din vinst :)

2011-09-19 @ 20:31:45
URL: http://nicolinasmorsa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0