Kom igen

Fredag igen? det kan inte va sant.. haha
Tiden springer verkligen iväg nu! Ojojoj

Idag har jag inte gjort mycket.. Jag har tvättat en maskin, diskat en maskin, torkat och städat köket,
skrivit lite på mitt förlossningsbrev. Skrivit en shopping lista.
Tagit det super lungt. Jag har inte ens lagat mat haha.
Vi åkte nämligen till huddinge och blev bjudna på grillat :) Mums!
Sen var vi där en liten stund och jag gav elin lite livsråd ;) haha
Tänk att jag ska ha en egen 14årig tjej hemma om 14 år..
Hoppas jag är lika smart då som nu ;) hehe

Jag lyckades få med mig Nett till skäris imorgon också så snart ska jag kasta mig isäng för imorgon ska jag köpa gips till min mage och annat som behövs till BB väskan och efter att skrutt kommit ut :)
Längtar så grymt mycket efter henne nu.
Undra när hon kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0