Lördag

Idag skulle jag ha klippt mig men det vart imorgon istället.
Så dagen har bjudit på klippning av Richard, soffhäng med mammsen och så har vi rakat bort tovorna på mammas katt sessan. Hon hade 5 stooora tovor som vi tog bort helt. Det syns inte hela tiden men hon har ju vissa kala fläckar nu.. Förhoppningsvis så kommer hon tvätta sig nu så hon slipper få tovor igen men mamma ska kamma henne oftare också. Gizmo har ju inga tovor så det är nog mycket det att sessan inte tvättar sig så noga.

Sen åt vi middag jag, matte, mamma, malin och rickard mysigt :)
Vi fick också lite tips av malin och rickard om hur vi ska göra med faderskap och pappa-penning såhär i förväg :)
Mycket bra, vi ska ta tag i det på en gång på måndag så vi får det gjort innan hon kommer.

Jag har fotat shoppingen från igår med våran systemkamera och när jag skulle föra över bilderna så dog batteriet.. Så synd.. Och jag är ju helt sämst på sån teknik så jag vet inte ens om det blev bra bilder.. haha men vi får se när jag får över dom. Jag måste ändå börja öva mig på systemkameran så jag kan fota dottern min sen :) hehe.

Jag hämtade ut nya laddaren till datorn idag också :D YEY!! Så nu bloggar jag från min egen dator :P
Jag bjuder på en mobilbild på mammas katt sessan tills jag laddat över de andra bilderna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0