Lördag

Jag har en död man snarkandes i soffan.. Han tänkte nog titta på film men efter fem minuter så slocknade han :P haha. Han har shoppat på taxfreen som han inte kommer ihåg en sekund av men parfymen som kom med hem luktade iallafall gott så det var ju bra :P Annars vet man ju aldrig hur det kan gå på fyllan.
Tacka gud för att han iallafall inte gjort av med mer än 2000 på ett dygn ;)

Jag och Nett var ju iallafall på bio igår. Vi såg ju Horrible bosses och den var grym!
Jag skrattade så mycket så jag skämdes när vi gick därifrån haha.
Jag frågade till och med nett varför det bara va jag som garva men hon sa att jag överröstade dom andra :P haha och tydligen så glodde folk på mig.. Pinsamt! Men men.. Den va ju bra och rolig..
Nett sov iallafall över och idag har hon hjälpt mig att städa!
Och oj vad mycket vi fått gjort!
Vi har: Tvättat alla fönster, tvättat av alla element, skurat alla köksluckor och kyl, frys och spis.
Nu är det inte mycket kvar känns det som.. Det stora är väll att skrubba hela badrummet med scortspritesvamp :P haha

Jag ska iallafall ta en till dans med dammsugaren och sen skura alla golven så att jag sen kan bona köksgolvet :)
Sen är det mäst rensning och att hålla det rent som gäller.
Jag mår bra när det är städat hemma.. Jag vantrivs när det är skitigt..
Jaja nu ska jag fortsätta lite tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0