Måndag

Igen!
Idag har jag vart i skolan och haft lektion.
Fått massa läxa att göra tills på onsdag.. så nu blir det typ till att plugga heeeela dagen imorgon
efter att mormor och morfar vart här. För dom ska komma och klippa sig kl 11..

När jag kommit hem från skolan idag så kom Nett och Wilda hit och klippte sig :)
Wilda skulle ju ha skolfoto i morgon så det var jätte viktigt och jag fick en teckning som betalning av henne
haha så söt unge! Nett klippte av sig typ tio cm och klippte upp henne massa :)
Hoppas hon trivs och inte ångrar sig för det vart verkligen super snyggt!!
Och hennes lockar kommer bli så underbara i den frillan :)

Titta vilka underbara dregglisar jag hittade på barngrottan.se
Så underbara jag var tvungen att klicka hem dom ;)





Känner mig lite trött så ska nog försöka lägga mig tidigt..
Hoppas på att kunna somna bara vilket verkar vara OTROLIGT svårt nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0