Onsdag 21/9

Dagen har bjudit på skola,
räksallad lunch (en riktigt god sådan från coffehouse)
hämtat paket, powernap på 1½ timme och så har jag läst igenom alla artiklar.
 Så nu ska jag sätta mig och skriva lite kring mina känslor kring dessa artiklar och sen skicka iväg det till min lärare. Imorgon tänkte jag börja ta tag i första uppgiften. Jag har ju tre stycken som jag ska göra och lämna in innan 10/10 och jag vill ju gärna va ute i god tid ifall jag skulle föda :)
I vanliga fall är jag nämligen en sån där som sitter sista dagen och pluggar arslet av mig :P
Men den här gången ska jag verkligen jobba på min självdisiplin!

Återkommer senare med innehållet från paketet jag hämtade ut idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0