Onsdag 28/9

Blääää Jag sitter och försöker plugga.
Har gjort det sen jag gick upp.. Dock var inte det speciellt tidigt :P
Men jag har iallafall gjort klart första uppgiften och skickat in den för bedömning!
YEY!! Dock när jag vart klar med det så rensade jag lite i en låda i vardagsrummet och letade fram laddaren till mattes digitalkamera som jag ska göra om till min ;P
Han använder den aldrig så då kan jag lika gärna låna den :)

Men då tänkte jag nu sätta mig ner och sätta igång med den andra uppgiften..
Hmm känner mig inte jätte sugen!! Blää
Funderar på om jag ska göra den på fredag istället.. Men varför skuta på det?
Åh jag är så dålig! Äsch!
Jag tar en sväng med kyra och kollar om jag gäspar lika mycket när jag kommer hem.
Måste ju ändå börja tänka på middag snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0