pain

Jag har så otroligt ont i min vänstra sida av ryggen typ i höjd med svanken fast längre ut på sidan..
Jag klarar INTE 4 veckor till!! Shit! Jag börjar få panik när jag tänker på det..
Jag kan ju för fan inte sova på nätterna! Det här är inte rättvist!
Hur ska jag kunna ta hand om ett barn om jag inte kan sova innan hon ens kommer?
Jag måste få vila ut mig!
Antingen får detta sluta nu eller så får vårt skrutt komma ut snarast!
Jag har bestämmt att jag ska fixa gipsmagen på söndag.
Och i veckan så ska jag göra 2 eller alla skoluppgifter.
sen är jag så gott som klar för att föda.
Imorgon ska vi åka och handla och fylla upp i skåpen också.

Ja skrutt, kom ut nu!
Jag längtar efter dig och orkar inte med det här längre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0