Skola!

Idag har jag haft lektion :)
Satt ner i tre timmar och när lektionen var slut och jag skulle resa mig och gå så kändes det som att mitt bäcken skulle spricka och falla i golvet! Inte skönt! Som tur är så har vi tre uppgifter att göra och inga prov, så jag ska försöka ta tag i dom så fort som möjligt så jag blir klar ifall lill tossan vill titta ut tidigare..
För jag tycker att hon kan komma snart :P
Hade ställt larm på mobilen imorse förresten men ingen av alla tre larmen jag ställt ville ringa!!
Så som tur var så hade jag ställt en påminnelse som plingar till ganska lågt och det vaknade jag av!
Dock så plingade den till en timme innan jag började och 20 minuter innan jag skulle åka så allt jag tänkte att jag skulle hinna innan vart typ inte alls av... :P Jag fick slänga på mig kläder och springa iväg..

Dock eftersom jag har så svårt att somna och sova på nätterna så är jag sjukt trött nu.
Orkar inte ens fundera på middag..
Så ikväll blir det nog sängen direkt efter IDOL.

Påväg hem från skolan köpte jag hallonbladste.
Det ska tydligen vara bra att dricka inför förlossningen..
Vi får se.. Jag hoppas och håller tummarna för det var ju inte jätte gott.. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0