Snaaaart

Jag ska snaaart hoppa isäng..
Måste bara göra rent ansiktet först..
Jag var ju på ansiktsbehandling för en vecka sen med nett.. Och efter vi kom hem därifrån var vi ju såklart "tvugna" att handla nya ansiktsprodukter.. Men jag förstår det.. Man lägger själv grunden för en fin hy och det går inte med en 50 kronors kräm köpt på ica..
Vår hudterapeft gillar iallafall Biotherm så det vart det märket hon rådde oss att använda
och jag måste säga att efter en vecka så känner jag stor skillnad och är så himmla nöjd..
Nu kommer ju dessa produkter att räcka länge också eftersom de är så dryga så egentligen blir det inte så dyrt om man slår ut det på tiden man kommer använda dem..

detta var vad jag vart rekomenderad att använda.
Och de är ju självklart att andra inte ska ha samma som jag eftersom vi alla har olika hy och olika behov.
Två timmars ansiktbehandling av hudterapeft ledde till detta råd :)
Nikki är iallafall kickass! GRYM!



I den lilla burken med vitt lock fins s.o.s cream den går inte att köpa i sverige längre så jag fick en burk av henne som hon köpt hem från ungern! Så jäkla snällt! Underbara människa! :D

Nä om jag skulle ta och göra mig iordning kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0