Söndag 25/9

Om en vecka är det oktober :) YEY!!
Den här veckan kommer gå lika fort som den förra :P
Love it! Och eftersom jag bara har en dag skola den här veckan så ska jag PLUGGA
Jag ska få klart två uppgifter har jag bestämmt!
Så det måste bli så. Och jag ska sätta igång på tisdag.
Nu är ju i princip allt här hemma städat så jag kan inte distrahera mig med det.

Matte jobbar för tillfället och när han kommer hem så SKA vi ta tag i förrådet.
Det har jag bestämmt.
Och gör vi inte det. Då gör jag det själv! :P
Fast det kommer nog inte gå så bra så det är bäst om Matte är med.

Så nu inväntar vi bara att han ska återkomma hem. Sålänge hänger jag och kyra i soffan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0