Söndag slut

Nu är denna vecka slut och nästa vecka ska aldeless snart börja!
Jag älskar söndagar nu för tiden.. Det betyder ju att en hel vecka har gått!
MKT bra! :)

Hela systers familj kom till mormor och morfar dock följde ju inte min man med eftersom han höll på med lastbilen.. Men det gjorde inte så mycket. Kyra morrade massor på dean men så är det nu.. Dom skulle säkert älska varann om dom bara fick umgås mer.. Men precis när kyra lugnar ner sig och accepterar dean och han lugnar ner sig, ja då är det dags att säga hej då för att inte ses på allt för lång tid för att kyra ska komma ihåg att han faktiskt går att stå ut med.

Enzo hittade mormors träningscyckel på en gång och klättrade upp och började bita på den haha.
Jag var inte tillräckligt snabb med kameran men malin och mamma fottade så om dom delar bilderna så kanske jag kan visa er. Han är FÖR söt.. Mosters plutt.. Sen åt han en miljon vindruvor, för det tycker enzo är svingott.
Sen ville han gå hem..

Så vi vart inte så länge hos mormor och morfar..
Men en stund iallafall :) Vi hann äta och dricka ;) haha
Jag spenderade resten av kvällen hos mamma
Vi åt indiskt och kollade på idol och snacka massa skit :)
Jag lånade även hem filmen 'hur många lingon finns det i världen' Jag tror den kommer vara underbar!
återkommer med betyg ;) haha

Nu ska jag göra rent ansiktet med hela min biotherm-samling.. haha
(ibland känns det rätt jobbigt men jag måste för det känns så bra efter.. fan för att va så lat som jag :P)
Sen är det sängen som kallar. Imorgon ska jag bona köksgolvet!! :D

(Bilden är lånad från syster)
Sötaste pojken i världen!!



Snaaart ska han börja prata! Åh jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0