Sweet dreams

Snart ska jag hoppa isäng
slänger in en snabb update från mattes dator först.
Jag har blekt utväxten nu. Det vart så jäkla bra.
Jag är fan grym på att göra det själv. Dock så känns det som att skalpen ska hoppa av huvet haha
Jag är nog lite bold och låter det sitta liiite väl länge.. Men är man frisör så är man :P haha

Halsbrännan svider som vanligt och vild bebis sparkar satan i min mage.
Men vafan jag ska väll kunna sova för det ;) haha
Imorgon får jag inte missa reprisen av '4 stjärnors middag' för jag missade det ikväll och jag råkar faktiskt tycka att det är rätt kul den här veckan :P haha

Nä nu ska jag tvätta ansiktet.
God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0