Tisdag 20/9

Underbara älskade tisdag!
Idag har jag hittills klippt mormor och morfar,
promenerat kyra och köpt mjölk och coca-cola,
ätit lunch, druckit te, gjort 1 av 2 st läxor,
plockat lite i köket och kollat igenom alla favvobloggar
och betalat lagt in alla räkningar jag fått för betalning :)
Så nu har jag redan det gjort och det är bara den 20nde idag!
Skönt!

Ska snart sätta igång med läxa nr 2 men jag inbillar mig att den ska va jobbigare än den första..
Dock är det nog inte alls det.. Jag ska läsa några artiklar och skriva vad jag tyckte och upplevde och vad som berörde mig.. Det är nog inte så jobbigt egentligen..

Snart ska man börja fundera på middag också.. Blääääää.
Jag har så dålig fantasi! Kanske korvstroganoff?
Äääh vi får se.
Nu kanske jag ska sätta igång med läxan :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0