Torsdag

Suss (svärmor) kisse har precis åkt hem.
Vi har startat med maten och mannen har hoppat in i duschen.
Blir sen middag ikväll och sen blir det nog sängen tidigt.
Jag somnade någon gång efter tre inatt. Halsbrännan dödade mig och gavisconen ville inte hjälpa mig alls..
Sen gick jag iallafall upp vid 20 över tio.. så jag var super trött..
Vid tolv kom nett och hämtade mig och vi åkte till liljeholmen och lunschade :)
Sen åkte vi hem till mig och planerade helgen och suss kom och lämnade katten.
Imorgon åker nämligen matte och uffe på kryssning med RR så jag och nett ska på bio :)
Sen ska hon sova över och vi ska försöka fixa min städningslista lite..

Halsbrännan har redan smugit sig på för kvällen..
Ska bli såå skönt när denna förmodligen väldigt hårriga bebis kommer ut så jag kan få slippa denna halsbrännan!
Jag har hört att om man får mycket halsbränna så är bebisen hårig.. Vi får se.
Jag hade ju massa hår på huvet när jag föddes :)



Colin (katten) tyckte att tvättmaskinen var väldigt intressant.
Han satt och glodde på den i typ 15 minuter :P hahaha
Förmodligen för att den snurrade och lät.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0