Underbara söndag!!

Idag är det söndag och den ska spenderas hos mormor och morfar!! Mamma, Enzo och så tror jag att syster också ska dit :) så det blir mys med min fina familj idag :) Äta är något som kommer göras i massor.. Så blir det nämligen med en finne mommo som lagar maaaaassa mat som hon tycker vi ska äta upp.. :P Sen kanske en stund spenderas hos mamma vi får se. Lillebror är ju med pappa i finland och kör dragster så dom kommer inte hem förens imorgon. Igår kollade vi på en film i sängen innan vi somna också. Så jag ska försöka återkomma med en update ikväll igen. Då kanske jag tillochmed bjuder på en bild på min ubersöta systerson om ni har tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0