YEY!!

Ser ni! Nu är den fina designen tillbaka :)
Jag var hemma hos Nett och då snodde jag lite tillgång till Elins dator och tog tillbaka min "stulna" design.. Att det var jag som råkade radera den kan vi ju glömma bort tycker jag :P

Nu är jag relativt nyligen hemkommen på grund av att matte jobbade och hamnade i alla köer och stop som fanns, så han vart inte klar med jobbet och kom till huddinge för att hämta mig förens halv tolv.. Han skulle ha kommit vid åtta... Hmm Stackarn! Nu står han i duschen och ska sen kasta sig i den nybäddade sängen! Och känner jag honom rätt kommer han somna på 0,2 sekunder :) Stackars älsklingen.

Iallafall så vart jag klar med den andra skoluppgiften idag och skickade in den :)
YEYY!! Så nu har jag bara en uppgift kvar och tio dagar på mig att göra den!!
Men jag tänkte sätta igång med den antingen på söndag eller tisdag.
Målet är att ha den inskickad tills på onsdag/torsdag.
På torsdag har jag skolavslutning ;) haha

Var förbi hos mamma förut också för att släppa ut katterna, och nu när jag skulle släppa in dom så ville inte sessan (den ena) komma in.. Så måste dit på förmiddagen imorgon och se till att hon kommer in..
Och då kastar jag nog ut gizmo (den andra) en stund.. :)
Hur som helst.. Massa snack om ingenting.
Hoppas ni haft en bra fredag!!



Det här är finaste Gizmo. Min mammas bebis ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0