Måndag

Vi har haft en underbar helg!! Den bästa systern kom spontant till Stockholm med sin familj så jag har fått mysa med finaste Enzo. Sen fick jag följa med syrran till IKEA en snabbis. Vi va även på outlet med syrran, Enzo och mormorn. Massa mys! Igår var vi hos fotografen. Fick en del fina bilder fast Tuva bestämde sig rätt fort att vi va klara... Trist. Hade gärna hunnit med ett ombyte på henne men men.. Vi får klä på henne fint och fota henne hemma istället.

Idag är vi hemma. Jag har hunnit mata barn, tvätta och hänga kläder och leka med Tuva på golvet. När mormorn slutat så kommer hon och plockar upp oss. Hon ska nämligen följa med oss på babysimmet ikväll.

Tjejen som bor i vår nya lägenhet ringde idag också. På torsdag ska vi skriva papper och sen är det bara att hoppas på att vi blir godkända. Det borde inte vara några problem så hoppas det går fort. När jag mailade och frågade så sa dom att handläggningstiden var 2 månader. Hoppas verkligen att det går fortare än så..

Här är en av bilderna från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0