Ny vecka nya tag!

Jag ska alldeless straxt hoppa isäng, mina ögon svider och jag är så trött så jag bara vill gråta :P
Tuva vaknar varannan timme på nätterna. Somnar tio och går upp åtta.
I komination med att matte jobbat hela helgen så känns det rätt tungt just nu.
Det är väll nån slags fas hon är i nu men jobbigt är det.
Jag behöver soooova :P

Imorgon ska vi till vetrinären och vaccinera Kyra och så är det babysim.
Hoppas den här veckan går fort så det blir helg så jag får sova ;) haha

Jag ska försöka få Tuva att ta flaskan och ersättning så att vi kan ge henne det nån gång då och då.
Kanske en natt snart så jag får sova en hel natt??
Jag vill inte sluta amma men det skulle vara skönt att veta att det skulle funka utan mig i några timmar..
Än går det inte jätte bra.. Matte fick i henne kanske 40ml imorse men för mig går det inte alls..

Ska be mamma ge henne lite varje gång hon vaktar Tuva när jag tränar.
Och sen får matte ge lite varje dag så kanske det går tillslut..
Tuva älskar ju mat och gröt men allt flytande förrutom det som kommer ur mina tuttar hatar hon..


Den här byrån ska jag ha till Tuvas rum när vi flyttar!
Jag är helt kär i den och den kommer passa så bra med all annan inredning som ligger på inköpslistan till hennes nya rum. Det ska bli så kul att få fixa iordning ett rum till henne och jag drömmer om tapeter, gardiner och inredning till min skrutt just nu. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan också förstöra helt att göra sådär med ersättning. Många barn börjar vägra ammning när dom fått häng på ersättning sådär så tänk på det bara...

2012-04-16 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0