Onsdag

Idag har vi vart på öppna förskolan och tagit "skolfoto" på Tuva. Är övertygad om att dom kommer bli super fina :) hon satt upp själv och garvade mot kameran!

När vi kom hem möttes vi av Nett och Pypy. Tuva sov tre timmar på balkongen och vi drack kaffe, städade och färgade Pypy's utväxt. Snällaste Peter kom och lagade våran tvättmaskin som läckt vatten YEY!!!

Och när Peter och Nett åkt så lagade vi middag, dammsög, skurade golv, duschade, jag fick underbar massage av snällaste Pypy och mös framför greys anatomy. Sen fastnade jag och Pypy framför rumble på telefonen. Helt fast är jag. Fast att jag är super dålig.. :P haha

Ja massor har vi fått gjort idag! Nu vill jag bara bli av med tv möbeln som jag försöker sälja på blocket.. Bara två som ringt hittills.. Huvudsaken är att den flyttar innan vi gör det men det skulle va skönt om den flyttade typ imorgon..

Sen har vi sålt den gamla tvn så det ska bli skönt när den flyttar också. Förhoppningsvis den här veckan. Sen måste jag börja packa. Tiden bara rinner iväg!! Tänk att Tuva blir 6 månader imorgon!! Helt otroligt! Vart tog tiden vägen??

Nä nu ska jag joina familjen i sängen. Natti!!

(om ni vill spela rumble med mig så heter jag sarah.back där) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0