Redan torsdag?!

Jag tycker tiden bara flyger förbi! Idag har vi vart på öppna förskolan och gjort nya gipsavtryck till 3D ramen. Idag var vi inte ensamma så det var trevligt :) Tuva testade hoppgungan också och hon tyckte att den var hysteriskt rolig, så en sån måste införskaffas :)

Nu promenerar jag fram och tillbaka över parkeringen utanför vårt hus i väntan på att Tuva ska vakna eller matte ska komma hem.. Känns så dumt att väcka en bebis som sover och säkert behöver den sömnen.. Andra bullar blir det när vi flyttat. Då har vi hiss och kan ta med vagnen in i lägenheten utan att hon vaknar :) YEY till det.

Fan va jag är kissnödig hoppas matte kommer snaaaart :P


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vi kommer jätte gärna hem till er nån dag.

som du säger kan man prata ostört dessutom.

Hoppas du slapp vänta länge på Matte när du gick o vandra på parkeringen ;p

Hade aldrig klarat mig utan hiss (som jag har här)

Har ni gått ok med lägenhetsbyetet?

kram

2012-04-15 @ 20:07:13
URL: http://fenomen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0