Söndag

Idag är en seg dag hos oss. Just nu ligger jag med huvudvärk i sängen. Tuva sover på pappan i vardagsrummet.

Jag har vart rätt duktig ändå. Tvättat och hängt tre maskiner. Packat 7 flyttlådor och burit ner 4 av dom till källaren där dom får stå en månad tills vi flyttar. Känns bra att ha börjat iallafall. Det lär ju ta sin lilla tid. Jag har nu packat vardagsrummet som jag tror blir mest ifrån. Men sen har vi ju köket också. Jag tänkte börja där nästa vecka.

Packa sånt man inte behöver. Känns som att det kommer bli stressigt mot slutet ändå. Men så är det väll jämnt..

Nä nu ska jag vila bort huvudvärken och ta tag i middagen. Snart är det maj!! Hoppas alla haft en bra helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0