Gratis wifi

Ligger i sängen på hotellrummet med en sovande Tuva och en sovande pappa. Nu är han 25!! Jippi!!!

GRATTIS min fina underbara älskling!! Och världens bästa pappa!!

Kort update: Tuva är världens bästa finaste bebis! Flygresan gick super bra! Hon växlade mellan mitt och pappas knä. Testade rösten men var inte ledsen en ända gång! Hon somnade lagom till inflygning och sov genom en super skumpig landning.

Idag har vi vart ute och gått hela dagen och bortsätt från madame tussauds så sov hon mest hela tiden i vagnen. På tussauds så hängde hon i bärselen på min mage och var supernöjd med att titta på vaxdockor. Underbara unge.

Nu ska jag sova. Imorgon kväll åker vi hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0