Hemma

Nu är vi hemma igen.

Och idag fyller Tuva 4 månader!! Grattis till min lilla älskling <3

Imorse tog hon tag i sin lilla nalle och stoppade den i munnen flera gånger hon har försökt och försökt nu i flera dagar och idag var hon riktigt duktig :)

Jag ska skriva om hennes fyra månader och om resan från datorn sen.

I London fick jag iallafall tag på den sängmobilen som jag så länge suktat efter men som inte finns i Sverige lyckliga jag! Den är så himla fin.

Nu ska vi växla pengar och käka lunch och fixa lite grejer sen kanske det blir bio för mig och pappan eller så blir det middag med hela familjen. Vi får se :)

Ha en underbar söndag alla ni fina. Hoppas ni får lite vårkänslor i det fina vädret. I London var det redan vår! Ca 15 grader varmt och sol. Super skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0