Onsdag

Hej!!

Natten var inte super kul.. Skrutt somnade tidigt, tio. Vaknade halv ett. Fick mat och vaknade tjugo över fyra och tyckte att det var morgon.. Hon startade då sin morgon jumpa! Inte okej tyckte jag och försökte få henne att somna om som tog en timme. Och klocka åtta ringde klockan så vi skulle komma i tid till babymassagen. Jag var inte så pigg då. Inte skrutt heller så hon sov vidare en stund till..

Efter babymassagen så begav vi oss till Tumba och Madde och barnen. Jag färgade Maddes hår och så åt vi lunch och mös. På vägen hem hämtade jag Tuvas pass i flempan. Och sen åkte vi till Nett. Nu ligger jag på soffan och Tuva hänger på en träningsvärk arm på Nett :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0