Söndag

Hallå!!

I fredags var jag hos hudterapeuten så himla skönt och nödvändigt innan dopet :) sen var det myskväll.

Igår var jag och träna med brorsan, klippte hela familjen, var en snabbis i skhlm. Ja massa har vi hunnit.

Idag har vi köpt ny hundbur, så nu får både hundbur och barnvagn plats i bagage luckan bredvid varann utan att vi behöver ta bort liggdelen från vagnen. Super toppen bra!! Kyra gillade inte alls den nya buren, bortskämd som hon är. Men den här är både bättre för hennes storlek och för oss. Självklart vart det en gibbons canvas bur igen. Jag älskar att den är så tät i nätet att den inte släpper ut något hundhår alls!! Och Kyra älskade den gamla så hon vänjer sig nog vid den här snart också.

Sen har jag vart och handlat. Fyndade blöjor för 69 kr paketet på maxi. Tack sa Sarah och tog två :) sen köpte jag massa god frukost. Nu ska jag snart byta till pyjamas på min prinsessa och kolla om hon vill va vaken en stund innan hon ska sova för natten nu sover hon i bilstolen som hon gjort sen vi kom hem.


Fan va tråkigt det måste va och bara läsa om vad jag gör på dagarna. Men vad ska jag blogga om annars? Svårt det där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0