Torsdag

Hola mi amigos!

Idag har vi flängt runt igen, dels så har vi beställt bordsdekorationer på interflora till dopet. Dom kommer bli super fina är jag helt övertygad om!! Nu är det bara tårtorna och bakandet kvar!! YEY!

Sen har vi vart på posten och hämtat ut ett paket från Buzzador. Nu ska jag buzza doves intensivbalsam. Ska bli trevligt. Jag har redan delat ut prover till Nett och Elin. Har inte själv provat det än men ska göra det på lördag tänkte jag :) ska bli spännande och se om det är nått att hänga i granen. Om ni också vill bli buzzadorer så anmäl er på länken som jag har här på min sida ----->

Återkommer med updates om vad jag tyckte om balsams kuren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0