Ut med det gammla in med nytt!

Vilken underbar dag!
Vi kickade igång den med babymassage.
Sen åkte vi hem och väntade in Pypy.
Vi fikade med god latte och valentinkex :)

Sen storstädade vi hela vårt hem!
Så skönt att ha det gjort!
Nu är golven skurade och sängen ren.
ALLT damm är borta ;) YEY!

Sen sorterade vi bebiskläder och la ut en himmla massa på tradera!!
Allt är ju i storlek 50 och 56 eftersom hon nu är på 62.
Men om ni är gravida eller har små bebisar så in och fynda!!
Mitt alias är sarah.back och sen kollar ni på alla mina aktioner :)

Imorgon blir det att åka till öppna förskolan och sen hem till gudmor Nett på middag :)
Myyys!! Tack pypy för idag!
Nu mår jag bra igen!
En gång i veckan borde vi göra det här.
Terapi för min själ ;)







Det här och massa mer kan du fynda på tradera just nu!!
Alla mina utropspris är 1 kr!!
Massor av unisex kläder!
Inn och finn!!

------> http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2473489 <------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0