Aldrig mer!

Just nu har jag fullt upp med planerande av dopet.
Därav den dåliga uppdateringen.
Dopet är den 11 Februari och massor ska hinnas med innan dess.

Min man fyller även 25 den 25 Februari och tills dess planerar vi en överraskning för honom.
Så det är mycket nu :P

Idag kom även Malin och Enzo till stockholm!
Så en del tid spenderas såklart hos mamma nu för att få massa tid med min fina systerson.
(och syrran såklart ;P)

Igår började jag och brorsan träna igen.
Det var otroligt skönt!
Och länge sen.
Vi slutade ju när jag mådde dåligt av graviditeten.
Jag tror att det var någon gång i april som vi slutade
Så nu är det verkligen dags igen.
Vi ska börja mjukt med två gånger i veckan för att sen se hur många dagar vi hinner.
Lillebrorsan går ju sista terminen i 9an så han har rätt mycket plugg nu.
Och jag har ju Tuva..

När vi var och tränade var min mamma barnvakt.
Hon gav Tuva ersättning och hon åt glatt upp hela tetran.
När vi kom hem igen så var hon ko lugn och jag tänkte coolt det här gör vi om någon gång!
Men sen, typ en timme senare så började hon spy.
Sen spydde hon till 4:20 imorse!
Så, ALDRIG mer ersättning till min bebis!!
Nu ska jag försöka pumpa och frysa in så att det finns hos mamma när vi är och tränar.

Ja det var liten update!
Ska försöka blogga flitigare i veckan! :)



Så här vart inbjudan :)
Jag är nöjd. Tycker den vart fin.
Vad tycker ni?

Tack fina faster Madde för hjälpen med bilden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0