Fullt upp

Hej fina människor!! Tiden går så fort jag hinner inte med!!

Helgen gick aldeless för fort! I fredags köpte jag och matte en ny bil. Så himla fin! En Audi och jag älskar den. Den är underbar att köra och så snygg. Så nu övningskör jag varje dag. Målet är att ta körkort i sommar. Jag hoppas på att kunna ta en intensivkurs då men det beror ju mycket på Tuva.

I lördags firade vi Malin hemma hos mamma och pappa. Det var galet mycket folk men super trevligt. På torsdag fyller hon 25 min gammal storasyster haha ;) och innan vi åkte för att fira syrran så kom min underbara man hem med en ny telefon till mig :) En vit IPhone 4S :D jag vart super glad! Så nu bloggar jag från den med blogg.se appen. Super smidigt! Dom borde faktiskt göra en till android också..

Igår städade jag här hemma och så va vi ute och övningskörde. Vi var också hos mamma och pappa och sa hej då till Enzo och Malin och Rickard innan dom åkte tillbaka till Borlänge.

Så vi har vart överallt och haft fullt upp. Den här veckan vart också fullbokad väldigt fort. Så fort dopet är över så känns det som att allt kommer lugna ner sig igen eller kanske efter mattes 25års dag i och för sig.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0