Händelserik dag!

Dagen började med baby massage för mig och skrutt. När vi va där och Tuva låg på rygg på yoga mattan försökte hon vända på sig flera gånger. Alla mammor vart jätte imponerade :) Stolt mamma. Sen åkte vi hem för att äta lunch och då när Tuva låg i baby gymmet så vände hon sig från mage till rygg för första gången!! Sen dess gör hon det så fort man lägger henne på mage.

Kl två var det dags för BVC och skrutts första vaccination. Pappan fick komma hem tidigt från jobbet för jag visste att jag inte skulle klara det själv. Och tur var väll det för jag hade för det första aldrig klarat att hålla i henne och sen satt jag bredvid och grät. Fyfan va blödig jag är. Men mitt hjärta klarar inte när nån gör illa min underbara lilla ängel. Hon grät en stund men jag tröstade henne fort. Sen dess har hon sovit massor och vart gnällig när hon varit vaken.

Kl fem var det dags för möte med prästen. Vi planerade dopet och det kommer att bli super bra! Jag är redan så nöjd!! Massor kvar dock!

Här kommer en bild på vår nya bil. I brist på andra roliga bilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0