Lördag

Just nu sitter jag i soffan med en latte. Trött som satan är jag.
Den här natten var ingen höjdare.
Skrutt somnade halv tre och vaknade igen halv sex.
Sen fick hon ligga med mig i sängen så vi skulle få sova nått men man sover ju långt ifrån djupt med en bebis brevid.. så ja. Trött är jag idag. Men nu sover hon iallafall i bilstolen för vi har vart ute och åkt och då domnar hon direkt.. Nu har hon säkert sovit tre timmar..

Jag håller på att tvätta kläder och plocka lite.
Man får passa på :P

Nu har lill skrutt iallafall fått ett namn tillslut! :P
Det har vart många diskutioner fram och tillbaka och vi har nog inte direkt varit överens..
Men nu har vi bestämmt oss och det känns bra för oss båda.
Så får vi hoppas att det känns bra för vår prinsessa också när hon blir stor :)

Hon ska heta Siri Tuva Back

Tuva blir hennes tilltalsnamn och vi tycker att det passar hennes utseende och personlighet.
Men sen vänjer man sig nog också.. Nu kallar jag ju henne för älskling så jag har svårt att kalla henne för nått namn.. Och så blir det nog när man väntar för länge med att bestämma.

Men nu är papperna inskickade och dopinbjudningarna beställda.
Jag hoppas att dom kommer nästa vecka men har jag otur så kommer dom måndagen veckan efter..
Nu är det massa planerande att göra.
och största frågan är nog om vi ska beställa en tårta eller göra en själva..

Det här vart en hel bok ;P
Hoppas iallafall ni får en super toppen helg!




♥ Tuva ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0