Måndag

Jag har precis satt på Sommaren med Göran som jag spelar in.
Idag har vi vart på Apoteket och köpt magdroppar och minifom och så har vi varit på coop och köpt anis så nu ska vi göra anis te. Vi har nämligen haft en ganska så grinig bebis de senaste dagarna så nu ska vi testa och se om magen blir bättre med lite hjälp.
Hennes mage bubblar massor och hon skriker i perioder så jag tror att hon har magknip.
Jag fick höra i helgen att man ger spädbarn pyttelite anisté i mellanöstern mot magknip så om inte magdroppar och minifom hjälper så testar vi det.

Sen har jag hittat min drömlägenhet ikväll också.
Så nu mailar jag lite med henne för att se om hon kanske vill byta med oss.
En trea är ju ganska välbehövligt nu när vi har barn men vi får se hur det går..



Min fina glada prinsessa!!


Kommentarer
Postat av: A

Vilken liten princessa ni har!!! Har ni bestämt något namn till Lilla skritten ännu?

2012-01-06 @ 23:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0