Söndag

Idag har vart en dag med full rulle som alla andra. Först åkte vi med Nett och handlade duk, glas, tårtspade, kaffekoppar och annat sånt som vi behöver till dopet. Nu är det bara bordsdekorationen som ska beställas hos floristen kvar. Det känns som att dopet håller på att bli perfekt. Och med 70 gäster så är perfekt ganska så stort.. Mycket som har handlats och ännu mer som ska bakas. Det känns som att jag kommer va ganska stressad veckan innan dopet :)

Kl tre begav vi oss mot min kusin som fyllde tolv och firade honom. Efter det var det första resturang besöket med bebis. Det gick super bra. Tuva var så snäll och satt i mitt knä och åt på sina händer under hela middagen :) sötungen!!

Imorgon ska vi på föräldragrupp :)
Nu ska jag underhålla trött bebis. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0