Tisdag

Ikväll börjar sitcom tisdag på 5an!! jag längtar :P
Just nu sitter jag i soffan med en latte medans min skrutt ligger i sängen och sover.
Inatt var hon vaken till och från tills fyra!
Jag var helt död men så fort jag la ner henne i korgen så vaknade hon..
Hoppas den här natten blir bättre.
Och hoppas hon med min drömlägenhet mailar mig snart..

Funderar på att ladda över bilderna från kameran till datorn också.
Men tar nog det när matte kommer hem så han kan lägga in dom på hårdisken också
jag vet nämligen inte hur man gör sånt.
Jag måste ta ett fint foto på lillskrutt också som vi kan ha på dopinbjudan.
Men jag är så sämst på att ta proffsiga foton.
Får se om skrutts faster kommer förbi snart så hon kan hjälpa mig.

Ikväll kommer iallafall farmorn förbi :) Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0