Torsdag

Hej alla fina!

Grattis till min syster som fyller 25 idag!

Just nu ammar jag Tuva och hoppas på att bebisen somnar för natten sen. För imorgon ska vi till stan för att hitta en klänning till mig som jag kan ha på dopet.

Idag har vi haft lika fullt upp som igår. Om inte mer. Vi började dagen med att åka till Madde och fixa naglarna. Nett fick följa med och leka med skrutt under tiden. Sen åkte vi vidare till polisen och fixade pass till Tuva.

Efter att vi kommit hem igen så kom mamma och brorsan över och jag och brorsan drog till gymmet. När vi kom tillbaka så käkade vi middag tillsammans och myste framför tvn.

Jag har världens sötaste bebis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0