Long time!

Jag har velat skriva flera gånger men appen har strulat för mig och jag har inte orkat ta fram datorn.. Men idag var jag ju tvungen att ta fram datorn ändå för räkningarna så då är det ju inte så jobbigt längre :) Och nu när jag loggade in så såg jag nya blogg.se. Vet inte riktigt vad jag tycker än men jag måste nog prova lite :)

Vi har nu bott i lägenheten i 1½ vecka och fått en del ordning men på onsdag så ska här målas och tapetseras så då blir det oordning igen och jag och Tuva drar till Borlänge för att mysa och busa med moster och Enzo. MYSIGT!! Vi tar tåget dit på onsdag och sen åker vi hem med mormor och morfar och mackan i racebussen på söndag. Ska bli super skönt!

Annars har flytten gått bra tycker jag. I början tyckte jag det var super jobbigt och ångrade mig super mycket men det är bara för att jag inte klarar av flyttkaos. Nu när allt börjar komma iordning så börjar det kännas bättre och när vi fått målat och tapetserat med vår egen prägel på't så kommer det nog bli toppen!

Har så mycket jag vill skriva om men det blir en bok då så jag får börja så här. Nu ska jag försöka börja med Tuvas 8 månaders inlägg! Imorgon blir hon 8 hela månader våran lilla prinsessa! Kan inte fatta hur tiden kan gå så otroligt fort! Jag vill bara pausa ett tag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0