Söndag

Helgen är slut och en ny vecka knackar på. I helgen har vi flyttat till mamma, här ska vi bo tills vi flyttar in i nya lägenheten i Huddinge. Malin och Enzo har också vart här från Borlänge. Tuva är den som fått leka och mysa mest med dom för jag och matte har tagit tillfället i akt ( han är ledig och vi har möjlighet till barnvakt ) så vi har tömt lägenheten på en himla massa! Soffan flyttade vi ut idag och igår bar vi ut nästan alla saker. Nu är det nästan bara möbler kvar och det mesta stort. Men egentligen är det inte mycket alls kvar nu. Såå skönt! Nu ska vi bara ta ut resten av möblerna och skruva ner allt från väggarna innan jag kan börja städa och golven kan fixas.

Det skulle va as skönt om vi kunde bli klara med allt den här veckan som kommer så jag har typ en vecka på mig att städa. Känns som att det behövs. Pedant som jag är. Nu ska jag hoppa isäng imorgon ska jag fixa Netts hår och så är det babysim :) Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0