En vecka senare

Kanske skulle jag bara ge upp den här lilla terapi bloggningen jag håller på med. Jag uppdaterar ju så sällan ändå.. Men jag tycker det är kul att kunna gå tillbaka och se vad man gjort..

Den här veckan har gått för fort. I måndags var pappan ledig så jag fick sovmorgon. Och på kvällen var det babysim.

På tisdagen hade vi playdate med Bea och Jasmine. Pappan jobbade då sent istället så vi käkade även middag med dom.

Igår va Pypy här och hjälpte mig att städa. Skinande rent vart det och nu hoppas vi att vi får besök av ett speciellt par :)

Idag har vi vart på öppna förskolan och efter det var jag på gymmet med lillebror.

Vi har nog inga planer för helgen än så länge men hoppas på nått trevligt iallafall :) får se helt enkelt. På måndag blir Tuva 5 månader!! Tänk va fort tiden går! Jag ska försöka komma ihåg att skriva en sammanfattning så snart efter det som möjligt.

På tisdag är det BVC och sprutor som gäller. Uscha hoppas det går bra.

Nu väntar sängen. Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0