Morgonen jag väntat på länge!

Imorse när mattes klocka ringde insåg jag snabbt att Tuva inte vaknat för nattmat än och klockan var 5 med tanke på att hon somnade nånstans mellan halv och kvart i tio så var det ju det längsta hon sovit på flera månader och inte nog med det så vaknade hon inte av hans klocka heller utan sov vidare till kl 7 :D hon sov alltså hela natten!!

Trött var jag ju ändå när jag vaknade men nu har jag massa energi! Åke är här lite till och från för att fixa fönstret och taket i badrummet. Så skönt!! När han är klar ska jag passa på att rengöra badrummet riktigt noggrant!

Pypy kanske kommer idag så jag hoppas verkligen på det så kanske jag får någonting packat idag med. Igår vart det bara en kartong.. Men nu är det inte mycket kvar i köket och då kan jag ta hall och badrum och sen är det bara sovrummet kvar :) så skönt!! Sen ska jag bara bära bort allt till förrådet jag ska ha allt i tills vi flyttar in i nya lägenheten.

Nu sover Tuva så jag ska göra en latte och ringa mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0