Torsdag

Igår hade vi mysigt besök av finaste Pypy. Vi snackade oändligt med skit och tog en promenad i det fina vädret upp till thaien och åt på ute serveringen. Super mys i det fina vädret.

Tuva började ta sig framåt på riktigt igår också och nu ligger hon på golvet mest hela tiden och kravlar framåt och står i krypställning och gungar. Än har hon inte krupit någonstans utan lägger sig ner igen och kravlar sig vidare dit hon ska. Min fina unge!

Imorse gick jag upp vid halv åtta fast att tuva fortfarande sov. Målaren kom nämligen och målade klart i badrummet. När han var klar och jag tänkte krypa ner brevid min snuttis så vaknade hon så klart. Så nu tänkte jag äta lite och städa upp i badrummet innan det är dags för Tuva att få lunch.
Sen kommer gudmor Nett och då ska vi gå ut på promenad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0