Long time

Nu var det ett tag sen jag skrev nått här. Update om Tuva, hon går fortfarande inte utan hasar sig istället fram på knäna. Hon snackar jämnt! Pratar i sin leksakstelefon oftast med mig fast att jag nästan alltid är med :) hon vill ha allt man själv stoppar i munnen och kan äta hur mycket som helst av det vi äter men hennes egen mat är inte lika intressant. Även om vi äter samma sak. Hon sover oftast hela nätterna från åtta till åtta i sin egen säng i sitt eget rum. Hon sover sen ytterligare ett tag efter frukost och sen sover hon middag två timmar efter lunch som vi äter kl tolv.

Idag har jag vart på cellprovtagning och då var mormorn här och lekte med Tuva. Usch va jag tycker att gyn undersökningar är obehagliga men nu är det iallafall ett tag kvar tills nästa gång. Var tredje år ska man ju göra sånt.

Nu ska jag passa på att vila lite medans Tuva tar sin lunch nap. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0