Onsdag!

Den här veckan bara springer iväg! Snart är det fredag igen! Egentligen är jag sjukt trött men jag sköt upp på städningen i köket för att jag ville kolla på twilight (det är första gången jag ser dom nu när dom visas på 5an) och självklart vaknade Tuva när den var slut.. Så nu vart jag precis klar i köket.

Tuva vägrade sova middag idag så hon tog en snabb nap efter att vi va och storhandla och sen somnade hon vid åtta. Det är ett mysterium för mig hur hon kan hålla sig hela dagen utan sömn.. Men hon var verkligen röd i ögonen av trötthet när vi var och handla :) min lilla prinsessa.

Vi har också ÄNTLIGEN fått våran tvättmaskin inkopplad idag! Så himla skönt! Imorgon ska jag sortera och börja tvätta :) det är ju inte så länge sen jag hade tvättstugan men det är ju det bästa med egen tvättmaskin! Att man aldrig behöver ha ett tvättberg :)

Nu ska jag hoppa isäng och hoppas på att Tuva tar sovmorgon imorgon :) Natti på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0