1års sprutan

Igår var vi på BVC och Tuva fick sina ett års sprutor. Efter det fick hon feber och var gnällig resten av kvällen. Hon hade fortfarande feber när vi vaknade i morse men fick Ipren och mådde bättre på det. Stackars mammas hjärta.

Sen kom det besök i form av tre barn och fyra vuxna. Jag klippte Linda och hennes kompis och syrran tog hand om tuva och sina egna barn :) vid halv tre när alla gått hem så var både jag och tuva helt slut! Tuva somnade på en gång och jag slappade i soffan en stund. Resten av kvällen spenderades så klart framför sitcom tisdag på femman. I love it! Nu ska jag hoppa i säng för imorgon väntar läkarbesök för Tuva och junibacken med syster och barn och mamma :D mys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0