Jobbig natt!

Igår var vi hemma hos mamma och pappa och firade att mamma fyllde år i söndags. Farmor och mormor och morfar var också där. Super mysigt. Vi kom hem vid halv tio och jag la tuva i sängen på en gång eftersom hon somnat i bilen påväg hem. Sen kollade jag på greys anatomy som jag hade spelat in. När jag gick och la mig så tog det inte lång tid innan jag hörde att Tuva låg och hulkade i spjälsängen och när jag tände lampan så såg jag att hon hade spytt ner hela sängen. Stackars lilla hjärtat! Så det var bara att ta upp henne fast hon sov och tvätta av henne och byta pyjamas. Bäddade rent och sen spydde hon fyra gånger till innan vi till sist somnade om vid fyra inatt. Hon vaknade sen vid åtta och då fick hon välling och somnade om. Sen fick hon lunch och efter det har hon spytt en gång.. Så nu återstår det att se hur kvällen ser ut. Hon beter sig dock helt som vanligt och det är en glad liten tjej som dansar runt här hemma till musiken från radion. Så det är iallafall skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0