Kalas helg!

Igår fyllde Tuva ett helt år. Känns så skumt att hon nu är våran ett åring. Jag vänjer mig nog innan hon fyller två hoppas jag :P vi firade med middag och tårta hos gudmor Jeanette som också fyller år fast på måndag :) Tuva fick paket av gudmor. En jätte fin bombadill pall (bild kommer) idag kommer tjocka släkten över på kalas och imorgon blir det barnkalas. Så vi har städat och fixat. Nyss bar vi över Tuvas säng till hennes eget rum. Jag har lite separationsångest. Men det ska nog gå bra. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi pynta med balonger och jirlanger. Sen hämta tårta på bageriet och ställa fram alla miljoners kakor som pappan köpt från delicato. Vid två smäller det :)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Va söt hon är! Grattis till första året =)

2012-11-03 @ 00:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0