Måndag

Hej igen! Tuva fortsatte spy torsdag och fredag så på lördagen fick hon bara välling för det är bara när hon får mat som hon spyr. I går fick hon en halv portion mat till middag och den fick hon behålla så vi testar idag igen med en halv portion till lunch. Om hon får behålla det så får hon mat till middag också. Om hon spyr efter lunch så kontaktar jag vårdcentralen. Bara för att det gått så många dagar. Men vi hoppas ju att det inte blir nått mer kräkande här så klart :) annars så håller hon gott humör och verkar inte speciellt påverkad av hon spyr eller äter dåligt. Så det är iallafall skönt. I fredags åkte vi till svärmor för att låna tvättmaskin och torktumlare för att tvätta alla sängkläder och andra ner spydda kläder. Jag svor en hel del i fredags över att vår tvättmaskin som faktiskt står i badrummet inte är inkopplad.. Vid sånna tillfällen MÅSTE man ha tvättmaskin nära till hands.

Vi har även i helgen fixat inbjudningarna till Tuvas ett årsdag shit det är sååå snart! Jag har lite planer så nu ska jag bara köpa ett bullfat och kakfat och sen planera bakningen och beställa tårtor. Hoppas att de flesta bjudna kan komma :) nu ska jag återgå till städningen medans Tuva sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0