Milstolpe

Idag Onsdagen den 10/10 2012 kl 19:05 tog våran älskade lilla Tuva sina alldeles första små rangliga steg! Åh det kändes så stort! Jag fick till och med en tår av stolthet i ögonvrån :D

Vi var inne i Tuvas rum hela familjen och lekte med leksakerna som är så spännande eftersom hon inte är där inne jämnt och ständigt. Jag stog lutad mot den ena väggen och matte precis mitt emot mig mot den andra väggen. Vi stog och pratade och tuva reste sig och ställde sig mot mattes ben eftersom han höll i en tennisboll. När tuva rest sig upp så "kastade" matte bollen mot mitt håll och då tog Tuva två steg efter bollen :) både jag och matte vart först helt stumma och bara tittade på henne sen jublade vi och klappade händerna. Matte kastade bollen en gång till och Tuva gjorde samma sak fast då tog hon tre steg! Känns verkligen enormt! Haha mitt lilla hjärta jag är så otroligt stolt över dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0