Önskelista

Tuva fyller ju ett år om bara 17 dagar så jag tänkte visa er lite av det som Tuva önskar sig :)
Jag tycker att det är super kul att se vad andra vill ha och få tips och inspiration.
Så nu delar jag med mig av Tuvas önskelista
 
 
Detta finns på: Barnenshus, Formeli.se,babyshop.se, Chilli, lekmer.se, IKEA och Mio.
Hon önskar sig även ett par skor i storlek 21 och fina, tuffa kläder i storlek 80-86.
 
Våran fina Mickis ska åka till New York bara dagarna innan Tuva fyller ett så vi hoppas på att Tuva får någon tuff present därifrån också :) Kanske en i love New York body? ;)
 
Det blir två dagars kalas här hemma när Tuva fyller. På lördagen så är släkten på 33 personer bjudna och på söndagen är det kalas för vänner och barn och ca 28 personer bjudna :)
Det återstår att se hur många som dyker upp för att fira trollet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0