Söndag

Kl är tio och jag och tuva har precis gått upp. Vi låg och drog oss i sängen ett tag och det var så mysigt :)

Idag ska vi åka och handla mat. Och kanske hämta lite kläder hos pappan som han kan ha här när han sover över. Sen skulle jag vilja handla ett kakfat och ett bullfat till Tuvas födelsedag så vi får se om det kanske blir en tripp till kungens kurva.

Fredag natten gick bra, jag höll mig vaken från nio på kvällen till sju på morgonen och hade super kul på förlossningen. Hoppas verkligen att jag får börja jobba där :) mitt dröm jobb ska ni veta! Och fast att jag faktiskt inte fött barn den vanliga vägen så vart jag inte avskräckt för fem öre! Så mycket mer än det kan jag inte berätta eftersom det är sekretess. Men Lisa vart imponerad över att jag var så cool när jag fick se min första förlossning. Jag tror att det har att göra med min praktik på neuro operation. Där fick jag se massor med operationer under mina fyra veckor. Och det är lite "värre" op enligt mig. (Neuro är hjärna och ryggrad)

Igår var iallafall med andra ord en riktigt seg dag hemma hos oss och vi tog det bara lugnt framför film.

Här kommer bilder på det vi fick med oss hem från underbara barn mässan! Var ni där? Vad tyckte ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0